Κι όμως, υπάρχει λόγος να στηρίζουμε την αγορά της Λαμίας

date 15/11/2014
category Άρθρα/Νέα
author eslamia

Εν μέσω  οικονομικού πολέμου  που δέχεται ο τόπος μας  εμφανίζεται από το πουθενά ο Εφιάλτης μας, «ένας Λαμιώτης» όπως υπογράφει που καταγγέλλει ανώνυμα στον ιστότοπο του Lamiareport, κάποιον καταστηματάρχη της πόλης μας (δίχως όνομα), ότι δεν του άλλαξε το ξεβαμμένο στο πλύσιμο  μπλουζάκι του, καταφέρεται δε εναντίων όλων των εμπόρων του τόπου του και προτρέπει μάλιστα και άλλους καταναλωτές να συνεχίσουν να επισκέπτονται γειτονικές πόλεις γιατί εκεί λέει πως οι καταστηματάρχες τους σέβονται. Αφορμή βέβαια βρήκαν και  διάφοροι δυσαρεστημένοι που πάντα θα υπάρχουν σε κάθε δοσοληψία, για να συνεπικουρήσουν στην απαράδεκτη αυτή δημοσίευση.

Οι στοχευμένες αυτές δημοσιεύσεις εναντίων του εμπορικού κόσμου της πόλης μας, για λόγους αύξησης ίσως της επισκεψιμότητας  μιας ιστοσελίδας εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης  που γνώρισε ποτέ η μεταπολεμική Ελλάδα, όχι μόνο είναι επικίνδυνες για να δυναμιτίσουν εντάσεις στην αγορά,  αλλά και καταδικαστέες από το σύνολο του εμπορικού κόσμου που στηρίζει με διαφημίσεις την εν λόγω ιστοσελίδα.

Γι’ αυτό και απαιτούμε άμεσα να  αποκατασταθεί το κύρος του εμπορικού κόσμου της Λαμίας από την συγκεκριμένη σελίδα, η οποία «ανέβασε»  ένα ανώνυμο κείμενο ενόψει εορτών που προτρέπει τους καταναλωτές να ψωνίσουν από άλλες πόλεις και όχι από τον τόπο μας, ίσως από λάθος της γιατί δεν πιστεύουμε πως το έκανε αυτό για λόγους υπέρμετρης αγάπης στην αντικειμενική δημοσιογραφία.

Ο κάθε  δυσαρεστημένος  καταναλωτής εάν πραγματικά υπάρχει και έχει δίκαιο θα μπορούσε εάν δεν γνώριζε να κατευθυνθεί από την συγκεκριμένη ιστοσελίδα στις ενώσεις καταναλωτών και να καταγγείλει το περιστατικό στην γραμμή καταναλωτή, το 1520.

Εμείς δεν λέμε πως δεν υπάρχουν σε όλες τις αγορές του κόσμου δυσαρεστημένοι πελάτες. Ούτε υποστηρίζουμε κάποιους κακούς εμπόρους, άλλωστε όλοι οι έμποροι δεν είναι μέλη του Εμπορικού συλλόγου, αλλά τα κάπου, κάτι, κάποτε, κάποιος δεν είναι καταγγελτικό κείμενο που θα πρέπει να γίνει ¨σημαία¨ σε ένα μέσον ενημέρωσης που σέβεται την πόλη του και τον αγώνα που κάνουν οι εναπομείνασες επιχειρήσεις γύρω του για επιβίωση.

Από σχετική έρευνα που έχει κάνει στην πόλη της Λαμίας το EUROPEDIRECT και το κέντρο Ευρωπαϊκής πληροφόρησης Λαμίας, το 58% των καταναλωτών γνωρίζει που να απευθυνθεί εάν υπάρξει κάποιο πρόβλημα ποιότητας ή τιμής κάποιου προϊόντος, γενικά είναι ευχαριστημένοι με την αγορά και μάλιστα το 60% πιστεύει πως μπορεί με την στάση του να επηρεάσει  την ποιότητα και την τιμή των προϊόντων που πουλιούνται στην πόλη μας.

Στο νέο site του συλλόγου μας eslamia.gr έχουμε σκοπό να  προτείνουμε λύσεις για την εκπαίδευση του προσωπικού των καταστημάτων μας για να αποφεύγονται  φαινόμενα μεταφοράς ευθυνών μεταξύ πωλητή και πελάτη, αλλά και πως θα κρατά την ψυχραιμία του ο πωλητής, ακούγοντας τον πελάτη και δίνοντας πάντα λύσεις έστω και με ζημία της επιχείρησης. «Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» είναι η παλιά ρήση την οποία θεωρούμε οτι τηρεί  το σύνολο του Εμπορικού κόσμου της Πόλης μας.

Ο Πρόεδρος                                                                                          Ο Γεν. Γραμματέας

Βλαχογιάννης Ι.                                                                    Στεργιανός Γεώργιος

Αξιολόγηση Χρήστη
 

Τελευταία ενημέρωση

   Μετά από προτροπή της Ε.Σ.Ε.Ε. , υπενθυμίζουμε στους ...
Με γνώμονα,τόσο την προστασία των εργαζομένων στα ...
   Από την πρώτη στιγμή εφαρμογής των περιοριστικών ...
Λόγω των τελευταίων εξελίξεων όσο αναφορά το μέτωπο του ...
Το Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Λαμίας προσκαλεί τα μέλη ...

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων

<< Μαΐ 2020 >>
ΔΤΤΠΠΣΚ
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Follow on Twitter